O nie! Gdzie jest JavaScript?
Twoja przeglądarka internetowa nie ma włączonej obsługi JavaScript lub nie obsługuje JavaScript. Proszę włączyć JavaScript w przeglądarce internetowej, aby poprawnie wyświetlić tę witrynę, lub zaktualizować do przeglądarki internetowej, która obsługuje JavaScript.

Artykuły


Kierownica

Tomasz 21 April 2009 4255 wyświetleń 0 komentarzy

Należy regularnie sprawdzać śruby mocujące kierownicę. Jeśli zachodzi potrzeba podniesienia lub opuszczenia kierownicy należy wykonać następujące czynności:
1. Jeśli w rowerze zamontowany jest tradycyjny wpuszczany wspornik kierownicy:
- należy poluzować wspornik kierownicy (odkręcając śrubę umieszczoną w pionowej części wspornika) i jeśli to konieczne delikatnie uderzyć w śrubę gumowym młotkiem,
- ustawić kierownicę na odpowiedniej wysokości i dokładnie dokręcić śrubę.

Uwaga: Maksymalna dopuszczalna wysokość wysunięcia wspornika jest na nim wyraźnie zaznaczona linią. Nigdy nie wolno jej przekraczać.

2. Jeśli w rowerze zamontowany jest wspornik kierownicy typu ahead, kierownicę można podnieść lub opuścić jedynie o grubość podkładek
dystansowych włożonych między łożyska sterów a wspornik kierownicy lub między wspornik kierownicy a kapsel.

Teksty udostępnione przez markę Dobre Sklepy Rowerowe.

O Tomasz

Tomasz
Super administrator
Dołączył: 27 October 2008

0 komentarzy

Pozostaw komentarz

Zaloguj się, aby napisać komentarz.
  • Żadne komentarze nie zostały dodane.

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na nasze ustawienia prywatności i rozumiesz, że używamy plików cookies. Niektóre pliki cookie mogły już zostać ustawione.
Kliknij przycisk 'Zgadzam się', aby ukryć ten pasek. Jeśli będziesz nadal korzystać z witryny bez podjęcia żadnych działań, założymy, że i tak zgadzasz się z naszą polityką prywatności.Możesz przeczytać więcej o naszej polityce prywatności tutaj