1. Spuść resztę powietrza i przełóż kciukami jeden bok opony na zewnątrz obręczy. Możesz posłużyć się łyżkami do opon. Podważając jednym końcem łyżki rant opony, zaczep haczyk łyżki o szprychę. Drugą łyżkę zaczep ok. 10 cm dalej.
2. Przesuwając palcami pod rantem, zsuń go na zewnątrz. Nie ściągaj drugiego rantu, jeśli nie wymieniasz opony.
3. Odkręć nakrętkę z wentyla i wyjmij dętkę.
4. Sprawdź dłonią, czy w środku opony tkwi jakiś zadzior. Może to być kawałek drutu lub ostry kamyk. Jeśli tak - usuń go.
5. Lekko napompuj nową dętkę, włóż wentyl do obręczy, a potem wepchnij całą dętkę do opony.
6. Załóż rant opony na obręcz zaczynając od zaworu, a następnie wciskaj go symetrycznie na obręcz.
7. Nakręć nakrętkę i napompuj koło. Gotowe. Możesz jechać dalej.
Teksty udostępnione przez markę Dobre Sklepy Rowerowe.
2. Przesuwając palcami pod rantem, zsuń go na zewnątrz. Nie ściągaj drugiego rantu, jeśli nie wymieniasz opony.
3. Odkręć nakrętkę z wentyla i wyjmij dętkę.
4. Sprawdź dłonią, czy w środku opony tkwi jakiś zadzior. Może to być kawałek drutu lub ostry kamyk. Jeśli tak - usuń go.
5. Lekko napompuj nową dętkę, włóż wentyl do obręczy, a potem wepchnij całą dętkę do opony.
6. Załóż rant opony na obręcz zaczynając od zaworu, a następnie wciskaj go symetrycznie na obręcz.
7. Nakręć nakrętkę i napompuj koło. Gotowe. Możesz jechać dalej.
Teksty udostępnione przez markę Dobre Sklepy Rowerowe.
O Tomasz
Super administratorDołączył: 27 October 2008
Żadne komentarze nie zostały dodane.