Zerwany łańcuch:
Woź ze sobą skuwacz (inaczej wyciskacz) do łańcucha i naucz się go obsługiwać.
Zerwany łańcuch to jeden z najczęstszych defektów, ale łatwy do naprawy.
1. Połóż w imadełku wyciskacza ostatnie nieuszkodzone ogniwo z blaszkami zewnętrznymi.
2. Wyciśnij uszkodzone ogniwa, zwracając uwagę by sworzeń ogniwa pozostał w blaszce zewnętrznej. W przeciwnym razie nie założysz sworznia i będziesz musiał skrócić kolejne ogniwa.
3. Załóż łańcuch na najmniejsze zębatki kasety i korby sworzniem na zewnątrz dla łatwiejszego posługiwania się wyciskaczem.
4. Złóż ogniwa łańcucha i wciskaj sworzeń. Uważaj, by nie wszedł zbyt głęboko, dlatego sprawdzaj jego położenie co kilka obrotów. Gotowe? Teraz powyginaj łańcuch na boki, aby wciśnięty sworzeń pracował równie lekko jak pozostałe w łańcuchu. Możesz jechać dalej!
Teksty udostępnione przez markę Dobre Sklepy Rowerowe.
Woź ze sobą skuwacz (inaczej wyciskacz) do łańcucha i naucz się go obsługiwać.
Zerwany łańcuch to jeden z najczęstszych defektów, ale łatwy do naprawy.
1. Połóż w imadełku wyciskacza ostatnie nieuszkodzone ogniwo z blaszkami zewnętrznymi.
2. Wyciśnij uszkodzone ogniwa, zwracając uwagę by sworzeń ogniwa pozostał w blaszce zewnętrznej. W przeciwnym razie nie założysz sworznia i będziesz musiał skrócić kolejne ogniwa.
3. Załóż łańcuch na najmniejsze zębatki kasety i korby sworzniem na zewnątrz dla łatwiejszego posługiwania się wyciskaczem.
4. Złóż ogniwa łańcucha i wciskaj sworzeń. Uważaj, by nie wszedł zbyt głęboko, dlatego sprawdzaj jego położenie co kilka obrotów. Gotowe? Teraz powyginaj łańcuch na boki, aby wciśnięty sworzeń pracował równie lekko jak pozostałe w łańcuchu. Możesz jechać dalej!
Teksty udostępnione przez markę Dobre Sklepy Rowerowe.
O Tomasz
Super administratorDołączył: 27 October 2008
Żadne komentarze nie zostały dodane.