O nie! Gdzie jest JavaScript?
Twoja przeglądarka internetowa nie ma włączonej obsługi JavaScript lub nie obsługuje JavaScript. Proszę włączyć JavaScript w przeglądarce internetowej, aby poprawnie wyświetlić tę witrynę, lub zaktualizować do przeglądarki internetowej, która obsługuje JavaScript.

Artykuły

Po zakończeniu sezonu należy umyć rower miękką szczotką i specjalnym szamponem rowerowym (np. Finish Line Bike Wash) docierając do wszelkich zakamarków i szczelin (koła w tym celu należy wymontować). Ramę należy oczyścić z tłustych plam za pomocą szczotki i specjalnego odtłuszczacza (np. Citrus, EcoTech2 lub Speed Clean marki Finish Line lub Clean Streak marki White Lightning), a następnie wytrzeć miękką szmatką. Wszystkie powierzchnie lakierowane i polerowane najlepiej nawoskować odpowiednim preparatem (np. Finish Line Pro Detailer). We wszystkich rozbieralnych łożyskach należy wymienić smar.
Czytaj więcej
3712 wyświetleń Pozostaw komentarz Drukuj
Jeśli wspornik kierownicy skrzypi, oznacza to, że jest on luźny lub w miejsce, w którym zaciska się on na trzonie widelca dostały się zabrudzenia. Aby oczyścić wspornik kierownicy należy poluzować śruby i ściągnąć go z trzonu widelca, a następnie użyć odtłuszczacza (np. Citrus, EcoTech2 lub Speed Clean marki Finish Line). Przy ponownym montażu wspornika należy pamiętać, aby śruby mocujące dokręcić z wartością momentu obrotowego podaną w specyfikacji.
Czytaj więcej
4216 wyświetleń Pozostaw komentarz Drukuj
Aby sprawdzić, czy nie ma luzów na łożyskach sterów należy przy zaciśniętym przednim hamulcu poruszać kierownicą do przodu i do tyłu.
Czytaj więcej
3762 wyświetleń Pozostaw komentarz Drukuj
Jeśli rower wyposażony jest w zintegrowany wkład suportowy (tzw. monoblok), to jest to konstrukcja nierozbieralna z uszczelnionymi łożyskami, gdzie wystarczy jedynie co pewien czas przetrzeć szmatką zewnętrzne powierzchnie uszczelnień.
Czytaj więcej
8945 wyświetleń Pozostaw komentarz Drukuj
Jeśli piasty w rowerze nie są wyposażone w uszczelnione łożyska, to powinny być one sprawdzane, czyszczone i smarowane przynajmniej co 4 miesiące. W tym celu należy ostrożnie rozmontować piasty i wyczyścić je odtłuszczaczem (np. Citrus, EcoTech2 lub Speed Clean marki Finish Line).
Czytaj więcej
8160 wyświetleń Pozostaw komentarz Drukuj
Oczyszczenie dźwigni hamulców i manetek sprowadza się na ogół do wstrzyknięcia niewielkiej ilości odtłuszczacza, użycia szczotki (w komplecie Easy-Pro Brush Set marki Finish Line można znaleźć szczotki umożliwiające czyszczenie każdego z komponentów rowerowych) i przetarcia szmatką. Jeśli jednak błoto lub piasek wgryzą się głęboko w mechanizmy dźwigni konieczny jest ich demontaż. Radzimy zlecić tę pracę warsztatowi rowerowemu.
Czytaj więcej
4791 wyświetleń Pozostaw komentarz Drukuj
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na nasze ustawienia prywatności i rozumiesz, że używamy plików cookies. Niektóre pliki cookie mogły już zostać ustawione.
Kliknij przycisk 'Zgadzam się', aby ukryć ten pasek. Jeśli będziesz nadal korzystać z witryny bez podjęcia żadnych działań, założymy, że i tak zgadzasz się z naszą polityką prywatności.Możesz przeczytać więcej o naszej polityce prywatności tutaj
Ostatnia aktualizacja: 21 April 2009

Pokaż