Jest szybkie i bezbolesne. Jedyny problem w warunkach "polowych" stanowi prawidłowe wykrycie nieszczelności. W domu łatwo namierzysz dziurę władając przebitą i lekko napompowaną dętkę do miski z wodą. Dadzą o sobie znać bąble powietrza. Jeśli nie dysponujesz wodą, musisz mieć nosa. Dosłownie.
Powoli przesuwaj trochę napompowaną dętkę pod nosem, jakbyś ją wąchał. Znalezioną dziurkę zatkaj palcem i szukaj dalej. Prawdopodobnie obok znajduje się druga. Jeśli tak, to znaczy, że złapałeś "snake bite'a" (ang. ukąszenie węża). Tak w rowerowym slangu nazywa się przedziurawienie dętki w dwóch miejscach spowodowane silnym dobiciem opony.
Najeżdżając na kamień opona wraz z dętką zostaje przecięta przez obręcz z dwóch stron.
Znalezioną dziurkę oczyść papierem ściernym, nanieś niewielką warstwę kleju i poczekaj kilka sekund aż zmatowieje. Następnie ściągnij z łatki aluminiową folię i przyklej łatkę mocno ją ściskając pół minuty. Prawda, że łatwe?
Teksty udostępnione przez markę Dobre Sklepy Rowerowe.
Powoli przesuwaj trochę napompowaną dętkę pod nosem, jakbyś ją wąchał. Znalezioną dziurkę zatkaj palcem i szukaj dalej. Prawdopodobnie obok znajduje się druga. Jeśli tak, to znaczy, że złapałeś "snake bite'a" (ang. ukąszenie węża). Tak w rowerowym slangu nazywa się przedziurawienie dętki w dwóch miejscach spowodowane silnym dobiciem opony.
Najeżdżając na kamień opona wraz z dętką zostaje przecięta przez obręcz z dwóch stron.
Znalezioną dziurkę oczyść papierem ściernym, nanieś niewielką warstwę kleju i poczekaj kilka sekund aż zmatowieje. Następnie ściągnij z łatki aluminiową folię i przyklej łatkę mocno ją ściskając pół minuty. Prawda, że łatwe?
Teksty udostępnione przez markę Dobre Sklepy Rowerowe.
O Tomasz
Super administratorDołączył: 27 October 2008
Żadne komentarze nie zostały dodane.